Ayat Cinta Saya Sayang Awak

Awasome Ayat Cinta Saya Sayang Awak Ideas. Saya mahu bersamamu, walaupun ia jelek. Engkau hanya mampu pendam dan menangis sendirian.

Awak Sayang Saya Tak
Awak Sayang Saya Tak from daawakvlogs.blogspot.com

Saya mahu bersamamu, walaupun ia jelek. Tetapi yang terbesar adalah amal. Bila tak ada siapa pun yang faham akan perasaan kau.

Bila Tak Ada Siapa Pun Yang Faham Akan Perasaan Kau.


Dan saya memilih untuk mencintai anda, hari ini, esok, dan setiap hari dalam hidup kita. Engkau hanya mampu pendam dan menangis sendirian. Tetapi yang terbesar adalah amal.

8 Dan Di Atas Segalanya Ada Amal Yang.


Saya mahu bersamamu, walaupun ia jelek. Demi tuhan, saya sayang awak.

Belum ada Komentar untuk "Ayat Cinta Saya Sayang Awak"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel